Alkutilanne
Tutkija siemaisee kahvia ja lukee muistiota vielä viimeisen kerran. Täydellistä, tänään teemme historiaa.
…
Elinkautisvanki on ihmeissään hyvästä onnestaan: näinkö helpolla voi päästä tuomiostaan? Vain yksi päivä ja olen vapaa.
…
Tummaan t-paitaan pukeutunut henkilö herää pimeästä huoneesta. Ympäriltä kuuluu ainoastaan kuorsausta. Missä minä olen ja mitä eilen illalla tapahtui?
…
Päätä särkee ja on outo olo. Tämä ruumis ei tunnu kuuluvan minulle. En edes tiedä, mikä minä olen. Kuten ei yksikään muu viidestä henkilöstä ympärilläni.
Rakennus on puinen. Ovet ovat lukossa. Pihalla kiertelee vartijoita aseiden kanssa, tuulen ulvoessa muuten hiljaisessa ympäristössä. Laitteet ovat käynnissä ja tänään tapahtuu jotain suurta.
Oletko valmis?
Proppautuminen
Kaikki hahmot on muutamaa erillistapausta lukuun ottamatta riisuttu ylimääräisestä elektroniikasta, aseista, ja tarkistettu ruumiiseen istutetun elektroniikan varalta.
Mikäli hahmotekstissä ei muuta lue, voit varautua tulemaan hahmolle sopivissa arkivaatteissa. Arkivaatteet voivat olla mitä tahansa, aina lady gagamaisista erikoisuuksista verkkareihin ja t-paitaan. Suosittelemme kuitenkin valitsemaan sellaisen asun, jossa on mukava olla koko päivä.
Kahden hahmon konseptia pelaavien tulee ottaa toinen vaatetus/asu, jonka voi helposti vaihtaa mahdollisessa hahmovaihdoksessa ja joka erottaa vanhan hahmon uudesta.
Erikoisempien proppien käyttö, kuten proteesien, on sallittua, kunhan ne eivät mahdollista muiden satuttamista in-game tai yhteydenoton ulkomaailmaan.
Jos olette epävarmoja proppivalinnoistanne, ottakaa yhteyttä pelinjohtoon.
Mallinnukset
KPJ. Tässä larpissa saa ja pitää pelata täysillä! Pääasia on, että kommunikoitte toistenne kanssa niin ennen peliä kuin pelin aikana, mikä on ja ei ole ok.
TURVASANA on turvasana. Pelaaja on velvoitettu käyttämään sitä, mikäli kokee tilanteen liian ahdistavana. Turvasanaa käytettäessä tilanne keskeytyy ja pelaajat ratkaisevat jatkon puhumalla nopeasti asiat läpi offgame.
PELI SEIS tarkoittaa peli välittömästi seis. Kaikki pelaajat toistavat tämän! Tätä käytetään, kun on jokin oikea vaaratilanne esim. tapaturmavaara tai tulipalo. Kukaan ei liiku, vaan pelinjohto tulee tarkistamaan tilanteen. Pelinjohto jatkaa peliä komennolla “peli jatkuu”, joka myös toistetaan.
KONFLIKTIT ratkaistaan suuremman draaman kautta näyttelemällä, esimerkiksi teatterilyönnein tai kevyellä painilla. Tuliaseiden kohdalla käytetään Laukaus-sääntöjä.
INTIIMEJÄ TILANTEITA ei tähän peliin ole pahemmin kirjoitettu. Mikäli pelaajat niitä päättävät pelata, mallinnetaan tilanne näyttelemällä sopivin äänitehostein. Suudelmat mallinnetaan oletusarvoisesti suutelemalla omaa kättä ja seksi etupuolelta tehdyllä hartiahieronnalla.